MENU
Jesteś tutaj: Zakładki Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

5.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

5.2. Sprzedawca z obligowany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

5.3. Reklamacje Klient może złożyć poprzez:

5.3.1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@right-sideshop.pl

5.3.2 w formie pisemnej na adres: Monika Lefek Right-Side ul.Młyńska 1 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

5.4. W opisie reklamacji klient winien podać: informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzanie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego reklamację.

google-site-verification: google04166d10280daca4.html